Vraag & antwoord

Heeft u een vraag?

Of ervaart u problemen met inloggen? Kijk dan of onderstaande informatie u kan helpen.

Staat uw vraag hier niet bij? Neem dan contact met ons op. Houd hierbij rekening met het volgende:

Onze vereniging draait op vrijwilligers die zich naast hun baan/privéleven inzetten voor de ANVT. Wij streven ernaar uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden, dit kan enkele dagen duren.


  • Kan ik met een standaard 4x4 voertuig deelnemen? Ja, dat kan. De ANVT zet op elk terrein een route uit.  De blauwe route is geschikt voor elke 4x4 auto, de rode route is geschikt voor de ervaren 4x4 rijder en de dubbel rode route is geschikt voor geprepareerde 4x4 voertuigen hierbij is een werkende lier verplicht. 
  • Hoe moet ik mijzelf aanmelden voor een evenement? Via de agenda op onze site kunt u zichzelf aanmelden. Leden moeten inloggen met een wachtwoord. Bent u geen lid? schrijf u dan in als gast. 
  • Hoe moet ik mijzelf afmelden voor een evenement? Mocht u onverhoopt verhinderd zijn, stellen wij het op prijs als u dit tijdig afmeld. Doe dit via de  afmeld knop in de agenda. (Wanneer u ingelogd lid bent)
  • Kan ik als lid gratis gebruik maken van de evenementen in de agenda? 
    Nadat er een wachtwoord is aangemaakt,  kunt u zich gratis aanmelden op 11 evenementen.  Bent u geen lid? dan betaald u €40,- per evenement. 
  • Hoe moet ik een wachtwoord aanmaken? Zodra u bij: lid worden alle gegevens heeft ingevuld en de betaling geslaagd is, krijgt u op het opgegeven email adres een activatielink.  Hiermee activeert u het lidmaatschap en maakt u een wachtwoord aan.
  • Ik heb geen activatielink ontvangen via de email? Controleer eerst uw spambox, heeft u na 1 dag nog steeds geen mail ontvangen stuur dan een email aan: secretaris@anvt.nl
  • Is inschrijven op locatie mogelijk? 
    Nee, op de locatie van het evenement is geen inschrijftafel meer, u kunt zich wel nog t/m de dag van het evenement zelf online aanmelden via de agenda. 
  • Moet ik als lid ook online inschrijven om deel te nemen aan een evenement?
    Ja, inschrijven op locatie is niet mogelijk. 
  • Hoe moet ik goedkeuring vragen bij het bestuur voor mijn auto?  (Dit is enkel nodig bij auto's zonder apk) 
    Stuur een email naar: voertuig@anvt.nl met maximaal 2 overzicht foto's van uw auto. Geef hierbij aan of de auto voldoet aan de aanvullende voertuig eisen, en voeg het clausule blad toe van de verzekering. Op de evenementen dag zelf zal een defintieve controle plaatsvinden door het bestuur.

  • Kan ik zelf mijn persoonsgegevens aanpassen?
    Ja, door in te loggen op de site kunt u zelf uw persoons gegevens aanpassen (email adres, woonplaats etc) via de profiel pagina.

  • Ben ik als toeschouwer welkom?
    Ja, u dient zich wel te melden bij de ingang van het terrein bij iemand van de organisatie.

  • De inschrijving voor een evenement zit vol, kan ik nog deelnemen?
    Helaas is deelname niet meer mogelijk, wel kunt u zich nog aanmelden voor de wachtlijst indien aanwezig.

  • Is er catering aanwezig?
    Ja, is aanwezig. Tenzij anders vermeld.

  • Zijn er toiletten aanwezig?
    Ja, indien er geen vaste toiletten zijn op locatie zal de ANVT zorgen voor een mobiel toilet.

  • Kan ik ook lid worden halverwege het jaar?
    Ja, vanaf het moment van lid worden is het lidmaatschap 12 maanden geldig.
    Voorbeeld: Wanneer u lid wordt op 01-04-2023 loopt uw lidmaatschap tot 01-04-2024. Vervolgens krijgt u van ons rond 01-04-2024 een nieuwe factuur voor de contributie.  Wilt u het lidmaatschap opzeggen? Stuur dan een mail naar: secretaris@anvt.nl

  • Moet ik lid zijn van de ANVT om mee te kunnen rijden?
    Het is ook mogelijk om zonder lid te zijn van de ANVT mee te rijden.

    Per keer kost dit € 40,-, maar....besluit je aan het einde van die dag alsnog lid te worden dan wordt het bedrag van € 40,- verrekend met het contributie- en inschrijfbedrag.
  • Hoe moet ik mijn lidmaatschap opzeggen? Uw lidmaatschap kunt u opzeggen door een mail te sturen naar: secretaris@anvt.nl, doe dit aub voor het einde van de contributieperiode.